Identyfikuję problem – w oparciu o analizę
– sytuacji rynkowej firmy i jej otoczenia
– strategii firmy
– struktury organizacyjnej firmy
– stanowisk i obowiązków przydzielonych pracownikom
– wyników ocen pracowników
– przeprowadzonych szkoleń.
Określam potrzeby
Ustalam cel lub cele
Projektuję szkolenie lub cykl szkoleń
Realizuję projekt szkoleniowy. W zależności od jego struktury, zapraszam innych specjalistów i trenerów.
Wdrażam umiejętności – przez współdziałanie w systemie organizacyjnym firmy. Zapraszam kadrę zarządzającą, Dział HR, kierowników, liderów i brygadzistów. Razem omawiamy korzystne zmiany i sposoby ich przeprowadzania. Dbam o systemowość działań.
Oceniam
– badam skuteczność szkolenia w oparciu o reakcje i wiedzę pracowników
– stopień wdrożenia zmian
– co zyskała firma.
Współpracuję i monitoruję – proponuję konsultacje pozaszkoleniowe w formie doradztwa, coachingu indywidualnego lub zespołowego.