To inwestycja, która zaprocentuje, ale pod jednym warunkiem. Szkolenie jest skuteczne, gdy trafia w ściśle określoną potrzebę. Dlatego w podstawą do działania jest analiza potrzeb szkoleniowych (APS) i badanie efektywności organizacji (HPI). Zapraszamy do współpracy Zarząd firmy, Działy HR, menedżerów liniowych i pracowników. Analizujemy dokumentację dotyczącą ocen pracowniczych i wcześniej realizowanych szkoleń. Rozpoznajemy sytuację rynkową firmy i jej otoczenia.
W oparciu o wyniki określamy cele szkoleniowe, które zawierają w sobie trzy obszary – obszar wiedzy, umiejętności i postaw. W praktyce, 70-80% czasu szkolenia, przeznacza się na rozwój i doskonalenie umiejętności, a 20-30% na poszerzanie wiedzy. Działanie i doświadczanie jest najefektywniejszym sposobem uczenia się. Projektuję szkolenie i przeprowadzam je. Po jego realizacji badam poziom satysfakcji i efektywności, przygotowuję raport oceniający poziom wdrożenia treści tematycznych. Monitoruję poziom wprowadzania zmian. Wspieram pracowników poprzez coaching indywidualny i zespołowy.
Na ten typ szkoleń może zgłosić się każdy, kto chce rozwijać siebie lub swoje umiejętności, zmienić coś w swoim życiu zawodowym lub osobistym. Proponowane przez nas szkolenia otwarte, to szkolenia kompetencji emocjonalnych w trzech obszarach: